Laatste nieuws
  1. Sport doet iets met je, wat doet het met jou?
  2. BVL kandideert Joop Brakenhoff voor functie voorzitter NBB
  3. Start nieuwe seizoen
  4. MU22 goed bezig … (verslag BVL – MSV dd 220918)
  5. Ronald “onderscheiden” met de NBB-speld

Ook sponsor worden van BVL?

Basketball Vereniging Leiderdorp (BVL) is een actieve vereniging met stevige wortels in de gemeente. Door ons financieel te ondersteunen, helpt u ons niet alleen om de jeugd in beweging te houden, maar ook Leiderdorp op de kaart te zetten. Uw bijdrage aan ons succes in de basketbalcompetities heeft ons in de loop der jaren al diverse malen in verschillende competities op het hoogste podium gebracht! Maar belangrijker is wellicht dat Leiderdorp de jeugd én volwassen spelers een leuke, gezonde, veilige en sportieve basketbalvereniging kan bieden. BV Leiderdorp bestaat inmiddels al ruim 45 jaar. Verschillende generaties hebben hier al, soms met hele gezinnen tegelijk, hun eerste ervaringen opgedaan en grootse wedstrijden gespeeld. Met uw hulp willen we onze leden ieder jaar opnieuw naar een hoger niveau brengen.

“Waarom basketbal?”

Basketbal is de meest voorkomende sport in de reclame. Het is een wereldsport met de nodige exposure. De Amerikaanse competitie (NBA) is al jarenlang het toonbeeld van een uitstekend marketinginstrument om de sport te promoten. Het is een dynamisch, spectaculair en snel spel waarbij tactisch inzicht en technische vaardigheden van groot belang zijn. Kortom een aantrekkelijk spel om te beoefenen en te bekijken. Overal ter wereld lopen jongens en meisjes rond in kleding die gerelateerd zijn aan de basketbalsport. Het is een cultuur, een levenswijze!

Hoe u ons kunt sponsoren? En dit krijgt u ervoor!

  • Ballensponsor: kost u € 100,–. U wordt dan vermeld (met foto) op de Facebookpagina van onze vereniging en u komt op deze site te zien op de pagina sponsoren.
  • Team-/shirtsponsor: kost u €750,–. Uw naam komt dan op de achterzijde van de wedstrijdshirts van een team (10 á 12 shirts), tijdens iedere wedstrijd zichtbaar. Daarnaast wordt u vermeld (met foto) op de Facebookpagina van onze vereniging en u komt op deze site te zien op de pagina sponsoren.
  • Inloopshirtsponsor: kost u €400,–. Uw naam komt dan op de achterzijde van de inloopshirts van een team (10 á 12 shirts), bij iedere wedstrijd zichtbaar. Daarnaast wordt u vermeld (met foto) op de Facebookpagina van onze vereniging en u komt op deze site te zien op de pagina sponsoren.
  • Het sponsoren van toernooien en / of activiteiten binnen de vereniging. Hierbij worden over bedragen en wijze van publiciteit nadere afspraken gemaakt. Maar u wordt zeker vermeld op onze Facebookpagina en deze site.
  • Deelname aan de Grote ClubactieEen gewoon lot kost € 3,– en een superlot kost € 150,–. 80% van de opbrengst van de verkoop van de loten is voor BVL. Dus ieder najaar (meestal in oktober) heb je kans op een mooie prijs en steun je BVL.
  • Deelname aan de vriendenloterij: Een lot kost € 13,75 per trekking. De helft van de lotprijs gaat naar goede doelen of naar een  vereniging naar keuze. Door onze vereniging te kiezen komt er bij iedere trekking een bedrag ten goede aan BVL.
  • Reclamedoek in de sporthal: Drie binnensportverenigingen hebben zich verenigd in de stichting BOL (Binnensport Ondersteuning Leiderdorp). BOL biedt sponsors de mogelijkheid om reclamedoeken in de Bloemerd op te hangen aan de wanden. De inkomsten gaan rechtstreeks naar de verenigingen; er blijft nergens geld hangen. Het kleinste doek (1 x 5 meter) kost € 500,– per jaar. Kijk hier voor meer informatie.

Waarom BVL sponsoren?

  • Het uiting geven van een maatschappelijke betrokkenheid.
  • Persoonlijke en hobbyistische motieven. Een bedrijf sponsort een club, puur uit liefde voor de club of voor de sport.
  • Het creëren, in stand houden of vergroten van naamsbekendheid. Verder wil een bedrijf het sportieve imago van een sportclub vaak koppelen aan het eigen bedrijf.
  • Een bedrijf wil haar doelgroep aanspreken door hen te overtuigen dat ze dezelfde interesses hebben, namelijk sport.
  • Het zich onderscheiden van de concurrentie. Sportclubs geven de sponsors unieke mogelijkheden om zich te onderscheiden van zijn concurrenten.
  • Externe en interne communicatie. Sponsoring is een ideaal medium om zakenrelaties (extern) en eigen werknemers (intern) aan te spreken op een persoonlijke manier buiten de werksfeer.

En? Bent u onze nieuwe sponsor?

Wij hopen dat u geïnteresseerd zult zijn om een actieve sponsor te worden van onze vereniging of van één van onze teams en/of activiteiten.

Voor meer informatie en tarieven nodigen wij u uit om contact op te nemen met de voorzitter van onze vereniging: Arie van de Nadort.